Pogoji poslovanja in način uporabe spletne trgovine

1. NAKUP

na spletnih straneh je namenjen fizičnim osebam. Stranke morajo ob naročilu navesti potrebne podatke za pošiljanje naročenega blaga na določen naslov. Osebni podatki se bodo uporabljali izključno za potrebe dostave blaga na strankin naslov. Osebni podatki se bodo hranili na varni lokaciji in se ne bodo posredovali tretjim osebam. Z potrditvijo nakupa se med prodajalcem in kupcem vzpostavi trajna pogodba o sodelovanju in velja do preklica prodajalca ali kupca. Cene veljajo tiste, ki so bile ob potrditvi naročila.

2. UPORABNIKI

UPORABNIKI SPLETNE PRODAJE: Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Vsebine na naši strani so zaščitena z vrstvom intelektualne lastnine in se ne smejo kopirati za komercialne namene drugi subjektov. Uporaba je dovoljena samo za namene dodatnega informiranja s strani končnih kupcev.

Kopiranje vsebin brez pooblastila bo preganjano po sodni poti. za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v NOVEM MESTU.

Za pravne osebe in s.p.-je je ogled in naročilo izdelkov na tej strani.

3. NAROČANJE

Pred naročanjem se mora stranka informirati o načinu varovanja njihovih osebnih podatkov in z nameni uporabe njihovih osebnih podatkov. Podatki se uporabljajo za naslednje namene:

1. dostava izdelkov
2. občasna obveščanja o prodajnih akcijah in novostih

Podrobno o tej tematiki Varovanje osebnih podatkov - detaljno

Minimalni znesek nakupa je zaradi manipulativnih stroškov omejen na 10 EUR

Naročanje izdelkov se opravi na način, da izberemo želeni izdelek, določimo barvo in velikost izdelka in ga z pritiskom na gumb NAKUP dodamo v košarico. Ob zaključku izbiranja izdelkov v polju košarica pritisnemo na gumb NA BLAGAJNO , kjer se bo pričel postopek zaključka naročila. Pri vnosu podatkov vas bo sistem spremljal in hkrati preverjal, da bodo podatki pravilno vneseni za obravnavo naročila. Pri postopku registracije je potrebno izpolniti vsa polja ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, el.naslov, geslo, mesto, državo). Sistem vas bo opozoril na napako pri vnosu elektronskega naslova z obvestilom, na kakšen način lahko popravite napačno vnesen naslov ali drug podatek.

Postopek zaključka naročila in sklenitve pogodbe je sestavljen iz 4 korakov (po registraciji)

3.1. Povzetek (košarica vam prikaže vse izbrane izdelke, tukaj tudi vpišete v polje kuponi kodo za znižanje, ki ste ga morda prejeli od nas). Na tem koraku lahko spreminjate količino izdelkov z pritiskom na + ali – poleg količine. Na tem koraku lahko dodajate kupone za različne prodajne akcije, ki ste jih prejeli v naših akcijah. Po vpisu kode v polje je potrebno pritisniti gumb DODAJ. Izdelki se odstranjujejo z pritiskom na sliko koša, ki je poleg izdelka. 
3.2. Naslovi: tukaj izberete naslov na katerega vam pošljemo naročilo. Ustvarite si lahko tudi dodatne naslove kamor vam lahko pošljemo naročilo. 
3.3. Dostava: Izberete način dostave ali prevzema. Izbirate lahko med Plačilo po povzetju ali Bančno nakazilo, PayPal plačilo. Strošek pošiljanja po Pošti Slovenije je od 3,50 do 4,99, kar vam bo sistem dodal na vrednost nakupa.
3.4. Način plačila: izberite način plačila: po povzetju, bančno nakazilo ali PayPal plačilo. 

Plačilo po povzetju: plačate poštarju ob prevzemu. 

Bančno nakazilo: Strošek direktnega nakazila na naš TRR se obračuna po cenikih bank (spletno nakazilo običajno okoli 0,40EUR za nakazilo; prosimo, preverite cenik vaše banke). Zato kupce prosimo, da se poskušajo posluževati direktnega plačila, kar je najcenejša varianta nakupa.

Plačilo z bančnimi karticami:

Blago lahko plačate s plačilnimi karticami Visa, MasterCard in Maestro. 

V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico.

Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.

Vse cene so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost ( z DDV)

Nakupi nad 50 eur imajo brezplačno dostavo. Za osebni prevzem ni dodatnih stroškov. Na tem koraku si lahko preberete tudi vsa določila o pogojih poslovanja. Po pregledu vsebine morate dodati preklopnik v polje  \"Strinjam se z pogoji poslovanja\" pritisnite gumb ZAKLJUČI NAROČILO. Z pritiskom na gumb ZAKLJUČI NAROČILO se stranka strinja z pogojem \"naročilo z obveznostjo plačila\"

Po izbiri načina plačila je še potrebno pritisniti na gumb POTRJUJEM NAROČILO in s tem se kupec strinja z naročilom z obveznostjo plačila. S tem je naročilo potrjeno in sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem. Kupec lahko v vsakem koraku oddaje naročila popravlja svoje podatke z pritiskom na ustrezen zavihek in popravi podatke. Pri popravkih vas bo sistem obvestil o morebitnih napakah z ustreznim obvestilom, kjer je tudi navedeno kako odpraviti napako.


Vsa naročila kupca so dostopna po prijavi v spletno trgovino v polju MOJ RAČUN, kjer lahko po vaših željah urejate vaše podatke o naslovu, izpišete vaše račune za vaša naročila. Vsa naročila se hranijo trajno in se lahko natisnejo v vsakem trenutku. OD 27.6.2020 izdajamo račune samo še v elektronski obliki in so vsi računi priloženi vašim naročilom Za ogled izpisanega potrditve naročila ali računa potrebujete prikazovalnik PDF datotek, ki vam je na voljo tukaj). Če boste naročali kot GOST vam sistem ne bo beležil vaših nakupov in ne boste mogli narediti vračila blaga preko obrazca, ampak nas boste morali obvestiti po telefonu ali elektronski pošti. Obiskovalcem svetujemo, da opravijo registracijo uporabniškega računa kot kupci.

Naročila na naši spletni strani se zbirajo od ponedeljka od 7:30 ure do naslednjega ponedeljka do 8:00 ure. Naročila znotraj tega časovnega obdobja so nato dostavljena v soboto po pošti Slovenije. Povprečni čas od naročila do dostave je 10 dni. Ti dostavni pogoji veljajo za izdelke, ki imajo označeno dobavo 7-14 dni.

Primer:  naročila oddana od 6.2.2020 od 7:30 ure do 13.2.2020 do 7:30 bodo dostavljena v soboto 18.2.2020

To ne velja za izdelke, ki imajo oznako NA ZALOGI. Ti izdelki bodo odpremljeni v roku 2 delovnih dni. V  primeru kombinacije izdelkov, ki so na zalogi in z dobavo v roku 7-14 dni se počaka na celotno naročilo in nato odpošlje skupaj. Če stranka želi, da ji pošljemo vnaprej izdelke na zalogi nam naj to vpiše v opombo naročila.

4. ZAVRNITEV NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA: Figura - Ms d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo odposlano, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti ali ga zaradi dnevne spremembe zaloge določenega artikla ni mogoče dostaviti, naročilo zavrne. Možnost je tudi, da vam sporočimo datum dostave blaga v primeru, da je določen artikel v proizvodnji in v planu proizvodnje. Stranka lahko prekliče naročilo do trenutka, ko prejme obvestilo o odpošiljanju naročila. Z preklicem naročila se razdre tudi pogodba med prodajalcem in kupcem. Po prejemu obvestila o odpošiljanju je potrebno sprožiti postopek vračila izdelka

5. KOMERCIALNI POGOJI

KOMERCIALNI POGOJI: Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.trgovina-figura.si. Z potrditvijo naročila fizična oseba nepreklicno soglaša z prodajnimi pogoji podjetja Figura-Ms. d.o.o. Kupec lahko preko trgovina-figura.si naročeno blago prevzame, pregleda in se o naročenem blagu dodatno informira ter plača kupnino tudi na sedežu podjetja Figura-Ms d.o.o. v Črnomlju ali preko plačila na transakcijski račun pri NLB. Trajanje POGODBE, ki je ustvarjena na podlagi naročila, je omejena na čas dokler naročilu ne poteče zakonsko predpisan čas za reklamacijo in vračilo izdelkov. Za podjetja bomo izdali končno ponudbo z morebitnim vezenjem ali tiskom in ga poslali na elektronski naslov. Ponudba za podjetja se nahaja na tej povezavi www.figura-ms.si.  V primeru vračila izdelkov se obračuna cena izdelkov v končnem naročilu in se vrne razlika na naročnikov TTR, ki ga mora stranka posredovati samo ob vračilu izdelkov. Pogodba med kupcem in prodajalcem je na sedežu podjetja in je dostopna na poziv s strani kupca ali preko uporabniškega računa na spletni strani.

6.VRAČILA IZDELKOV in ODSTOP OD POGODBE

REKLAMACIJE, PREKLIC NAROČILA ALI VRAČILO BLAGA:

POMEMBNO OBVESTILO KUPCEM!

Z potrditvijo in strinjanjem z pogoji poslovanja se stranka z elektronsko pogodbo zaveže k nakupu naročenega izdelka. Stranka se izrecno zaveda, da z strinjanjem z pogoji poslovanja, seznanjena, da sklenjena pogodba ni pretrgana dokler ni blago prevzeto ali preklicano. Pogodbe ni več mogoče preklicati od trenutka, ko je bilo blago odposlano na njen naslov! V tem primeru boste morali paket prevzeti in ga nato poslati nazaj!

VRAČILA IZDELKOV

Potrošnik ima pravico skladu z ZVPot-UPB2 členom 43.č , da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo je potrebno poslati po elektronski pošti na prodaja@trgovina-figura.si  ali pisno po navadni pošti. Razna SMS obvestila, Viber klici, FB obvestila in podobno ne veljajo kot uradno obvestilo od odstopa od naročila. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v roku 15 dni od prejema obvestila o odstopu (43.d člen). Edini strošek, ki bremeni kupca  v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec vrniti v roku 15 dni od odstopa od pogodbe. Odstop se šteje tudi, če je izdelek kupec prevzel in vrnil brez obrazložitve.

Za vračilo ali reklamacijo lahko izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki vam je na voljo v meniju MOJ RAČUN. Zadostuje tudi povratno elektronsko sporočilo, da odstopate od nakupa. Po izpolnitvi spletnega obrazca in odobritvi vračila z naše strani nam lahko blago vrnete preko Pošte Slovenije. Strošek pošiljanja je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. V povprečju stane vračanje z priporočeno pošiljko cca 3,50 eur. (do 500g teže)
Stranka ima možnost odstopa od naročila/pogodbe v vsakem trenutku z uporabo uporabniškega računa, ki je ustvarjen na naši strani. V zavihku Moja naročila izberete naročilo, ki ga želite vrniti ali preklicati. Ob preklicu naročila v polje DODAJ SPOROČILO vpišite, da želite preklicati celotno naročilo ali samo določene izdelke. Nato pritisnite gumb POŠLJI.

Ob vračilu izdelkov, če ne želite podati razloga za vračilo je potrebno v polje RAZLOG ZA VRAČILO vpisati samo VRAČILO. Nato pritisnite na gumb OBRAZEC ZA VRAČILO.
Pomembno! Brez vpisa VRAČILO se vam obrazec za vračilo ne bo kreiral!

Izdelki morajo biti v originalni embalaži in nepoškodovani ter brez vidnih sledu uporabe. V primeru, da je izdelek uporabljen (pomerjanje je izvzeto) vam reklamacije ne bomo upoštevali. Vračanje pošiljk ne sprejemamo z odkupnino, ker na podjetju ne poslujemo z gotovino! V primeru da pošljete z odkupnino se bo paket vrnil na vaš naslov. Prav tako kupnine ne vračamo preko poštnih nakaznic, ker to ne omogoča sledljivosti plačil med podjetjem in kupci.

Vračilo kupnine bomo izvršili v roku sedmih delovnih dni od dneva prejema blaga na našem podjetju na vaš TTR.

ODSTOP OD POGODBE

  1. kupec ima vedno možnost odstopa od pogodbe z enostavnim sporočilom na naše obvestilo o naročilu ali predvidenem datumu dostave. Razlog ni potrebno navesti.
  2. 2. Ne prevzem pošiljke ni odstop od pogodbe. Kupec je po prejemu obvestila, da je bila pošiljka oddana v dostavo, pošiljko dolžan prevzeti in plačati kupnino v celoti. V primeru, da kupec ne prevzame naročila, bo prodajalec izstavil račun za manipulativne stroške (pošiljanje paketa, vračilo paketa, rokovanje z paketom 2x, stroški knjigovodstva) v višini 12,20 EUR (z DDV), ki jih bomo zahtevali za povračilo namerno storjene škode prodajalcu. V primeru neplačila računa za manipulativne stroške bomo zadevo predali v izvršbo.

STRANKE PROSIMO, DA V PRIMERU, DA SI PREMISLITE O NAKUPU TO TAKOJ SPOROČITE NA NAŠ MAIL SAMO Z DOGOVOROM ODSTOPAM OD NAKUPA. S TEM BOSTE PODJETJU PRIHRANILI 12,20 EUR DODATNIH IN NEPOTREBNIH STROŠKOV POŠILJANJA IN VRAČILA ter morebitnih stroškov sodne izterjave obveznosti iz naslova manipulativnih stroškov. IN ŠE IZDELEK GRE LAHKO TAKOJ NAZAJ V PRODAJO. NE DELAJTE PO SISTEMU, DA NE DVIGNETE IZDELKA NA POŠTI!!!

VRAČILO KOPALK IN SPODNJEGA PERILA MORATE NAREDITI V ORIGINAL ŠKATLI V KATERI STE PREJELI IZDELKE. ČE BODO IZDELKI POSLANI V NAVADNI ALI OBLAZINJENI KUVERTI TAKIH IZDELKOV NE BOMO PREVZELI IN SPREJELI VRAČILA!!!

Prav tako se manjši paketi do 500g pošiljajo samo priporočeno (ne kot paket), kjer je strošek vračanja do 3,50 eur. Če vam na poštni ne bodo hoteli sprejeti kot priporočeno, nas o tem obvestite in bomo mi uredili.

 7. PRAVNO VARSTVO

Z 10.5.2016 stopi v veljavo izvensodno reševanje morebitnih sporov med kupcem in prodajalcem v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki na sistemski ravni ureja izvensodno reševanje sporov (IRPS), ki izvirajo iz pogodbenih razmerij med kupci in ponudniki blaga. Izvajanje izvensodnega reševanja sporov izvaja ECDR, Tomšičeva 6, Ljubljana

Povezava na začetek sprožitve izvensodnega spora: KLIKNI TUKAJ

POVEZAVA NA ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV

Pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2010 do preklica oz. spremembe.

Figura-Ms d.o.o., Kanižarica 11a, 8340 Črnomelj: prodaja@figura-ms.si

Izdelek dodan na seznam želja

Stran uporablja piškotek za pravilno delovanje - Več o tem